Sponsor Reklam-5
7 sonuçtan 1 ile 7 arası
Ağaç Şeklinde Aç6Beğeni
  • 1 gönderen afacan35
  • 2 gönderen lacivert24
  • 2 gönderen afacan35
  • 1 gönderen forever

Konu: mağara

  1. #1
    Status
    Offline
    afacan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Defineci
    Üyelik tarihi
    05.04.2013
    Yer
    izmir
    Mesajlar
    6
    Tecrübe Puanı
    0
    OTOMATİK REKLAM

    Standart mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara

    mağara


    selam arkadaşlar. resimlerim bunlar. bi bakıp yorumlarsanız sevinirim. her yorum değerlidir. şimdiden teşekkürler.
    ilk resim girişin birbuçuk metre sağında. bilmiyorum belki alakasızdır. içerdeki oturma taşının iki ucunda oyuklar var. oturunca solda kalan dışa doğru açık. akıntı gibi diyeyim. oyuk yarım yani, bi tarafı açık.
    herkese saygılar, bol şans.


  2. #2
    Status
    Offline
    afacan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Defineci
    Üyelik tarihi
    05.04.2013
    Yer
    izmir
    Mesajlar
    6
    Tecrübe Puanı
    0
    OTOMATİK REKLAM

    Standart

    ayrıca oturma taşının üzerinde tam ortada, yani karşı duvarda ileri doğru giden bi delik vardı. iki yumruk kadar aşağı yukarı. ileriye doğru kazarak onu takip ettik yaklaşık bir metre kadar devam etti ve bitti.
    aga_0074 bunu beğendi.

  3. #3
    Status
    Offline
    lacivert24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Üyelik tarihi
    02.07.2013
    Yer
    DEFİNE İŞARETLERİ UZMANI
    Yaş
    60
    Mesajlar
    128
    Tecrübe Puanı
    15
    OTOMATİK REKLAM

    Standart

    kıymetli kardeşim oymalar mezar işaretleridir ve akıntı yönleri mezarların yönünü işaret ederler statüsü yüksek mezarlar olabileceği yönünde bir iz işaret göremedim boşkuk çubuklarını kullanmasını biliyorsanız boşluk testiyle tesbit edebilirsiniz diğer arkadaşlarımızın yorumlarını da bekleyiniz mevlam gönlünüze göre versin...
    aga_0074 ve tevfik bunu beğendiler.

  4. #4
    Status
    Offline
    aga_0074 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    20.04.2008
    Yer
    DİYARBAKIR_AMED
    Mesajlar
    4.905
    Tecrübe Puanı
    360
    OTOMATİK REKLAM

    Standart

    Değerli kardeşim burası sanırım ya mezardı yada eski yaşam yeriydi...çünkü mağara dediğin yerin girişine dikkat et kenarları mezar girişi gibi kesilmiş..kenar kesikleri ve kubbe kesikleri açıkca görünüyor..dostlarında dediği gibi çubuk kullanmasını biliyorsan dene derim hem mağara girişinin sağ ve sol trafında giriş eşiğinde ve mağara içinde..
    **İNANCA SAYGI DÜŞÜNCEYE ÖZGÜRLÜK**

  5. #5
    Status
    Offline
    afacan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Defineci
    Üyelik tarihi
    05.04.2013
    Yer
    izmir
    Mesajlar
    6
    Tecrübe Puanı
    0
    OTOMATİK REKLAM

    Standart

    yukardan boşluğa bakıldığında şuan açık olan mağaranın ilerisinde boşluk veriyo. orda oda şeklinde boşluk veriyo. yani açık olan yerin devamı gibi. bakalım biraz daha kas yapalım . ya nasip
    aga_0074 ve Harbici bunu beğendiler.

  6. #6
    Status
    Offline
    aga_0074 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    20.04.2008
    Yer
    DİYARBAKIR_AMED
    Mesajlar
    4.905
    Tecrübe Puanı
    360
    OTOMATİK REKLAM

    Standart

    herkese hayırlı nasip
    **İNANCA SAYGI DÜŞÜNCEYE ÖZGÜRLÜK**

  7. #7
    Status
    Offline
    forever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Üyelik tarihi
    02.08.2012
    Yer
    TRABZON - 61 :)
    Mesajlar
    111
    Tecrübe Puanı
    11
    OTOMATİK REKLAM

    Standart

    Merhaba. oturak taşının kol dayama bölümü yok . bu da araştırmanın arkada yapılacağı anlamına gelir. arkası da açılmış ve alınacak alınmış . geçmiş olsun.
    aga_0074 bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. MAĞARA GİRİŞİMİ ?
    By alpertonga in forum RESİMLİ DEFİNE İŞARETLERİNİZE YORUMLAR
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 23.04.2012, 09:44
  2. Mağara İşaretleri
    By ömerxx in forum İŞARETLERİ ÇÖZERKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 20.03.2012, 10:02
  3. DİREKLİ MAĞARA
    By Radmin in forum EŞKİYA BELGELERİ
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 13.05.2011, 14:08
  4. DEFİNE-MAĞARA İŞARETİ DEFİNE-MAĞARA İŞARETİ
    By TURAN-HAN in forum DEFİNE İŞARETLERİ
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 28.08.2010, 06:49
  5. MAĞARA İŞARETİ
    By Zorbey in forum DEFİNE İŞARETLERİ
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 07.08.2010, 04:52

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML SiteMap

Define İşaretleri

Nasıl Polis Olurum